JB

Och genom mitt förra inlägg vill jag inte att ni missförstår mig och tror att jag är världens justinTönt. Jag är stolt belieber, men skulle aldrig stå i kö en hel dag för utanför Grand hotel för att se honom, gråta för att han inte valde mig som one less lonley girl eller skriva JBStockholm va så fint, vi hade sol alla dagar. Min älskade faster har en väldigt central lägenhet vid St Erikssplan där vi bodde två nätter och det va jättemysigt. På dagarna gick vi runt i stan och strosade, åt massa god mat och kolla runt i affärer. Sen på tisdag kväll fixade vi oss och sen gled vi in till våra degiga sittplatser på Globen (det va skönt så hade vi inte behövt köa hela dagen). Där njöt vi av Justins närvaro och musik. Onsdag kväll åkte vi ledsna hem till Göteborg igen.


Kommentarer
Postat av: felicia

åh mysigt det var! snor dina bilder med babe heheh <3

2013-04-27 @ 19:29:26
URL: http://feliciaperssons.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0