Landet

För er som inte visste så har vi skaffat ett nytt landställe i närheten av Uddevalla. Så nu under påskhelgen har vi vart där och fixat lite. Vi har målat, möblerat och njutit av fint väder. Det är så mysigt där uppe, vårt hus är ganska litet men jättegulligt och har perfekt läge precis vid vattnet.
På söndagen skulle vi åka hem men istället tog jag tåget till Ellas landställe som ligger i Grebbestad bara en liten bit från mitt Uddevalla. Det var så mysigt, jag fick fin rundtur av stället, åt god middag och på kvällen låg jag och Ella och kollade på stjärnhimlen. Så vackert.
Jag sov där en natt och sen nästa dag åkte jag och Ella hem med tåget till Göteborg, men innan det hann vi köpa snabba springskor båda två på stortshopen. Sjukt nöjda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0