Sthlm

Mår bajs. Är inte bara väldigt förkyld utan jag har bieberfever också. Det är fan sjukt hur bra han va på konserten i Stockholm. Jag Kajsa, Felicia, Olivia, Bella och Golda är helt frälsta, han är perfekt från topp till tå. Att en kille kan få så många tjejer att älska honom, du har fan lyckats Justin.
Jag har gillat Justin sen jag var 14 år och det är en dröm att få se honom live, i verkligheten, IRL. Något att checka av sin "göra innan man dör lista". Jag kan knappt fatta det. Man har haft en bild av honom, sett bilder och videor, hört hans musik och blivit kär. Och sen flyger han ut där på Globen och det är en känsla som är konstig att förklara. Speciellt nu efteråt, jag vet inte vad jag ska ta mig till men det känns så konstigt att gå tillbaka till allt det vanliga.
Det är lite som en tomhet/ hjärtekross.
Jag ska lägga upp lite bilder från dagarna i Stockholm, det är en fin stad och vi hade en underbar vistelse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0