Work

Ni är jag glad!! Igår blev jag nerringd på jobbintervju och fick börja jobba redan idag. Så nu har jag precis kommit hem efter min första dag på jobbet, och det va jättekul!! Butiken där jag jobbar heter Stainbrenner och Nyberg och är en konditorikedja med ett stort bageri och flera butiker i Göteborg. Bilden är på butiken som ligger vid järntorget, men den jag kommer jobba mest på är den som ligger i Långedrag. Så det är ju jättesmidigt eftersom jag bor typ 10 min därifrån...
Det känns jättebra verkligen, och tjejen som nu "lär upp mig" heter Cara och är jättetrevligt och rolig, tanken är ju att jag ska jobba där själv efter skolan ibland och helger när det behövs.
// Knegarn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0