BRA FILMER

Här är två bra filmer jag sett under tiden jag var sjuk:
 
Mr Nobody
En sjukt bra film som man får väldigt många tankar över. Lite som inception, man blir mindfuckad ibland, men jag gillar sådana filmer. Handlar om en man som är 118 år och lever i framtiden, där försöker han minnas sitt liv. Vilket visas vara svårt då han har minnen av tre olika liv som alla framstår av de olika val han gör.
En av de snyggaste, smartaste och mest tänkvärda filmer jag sett. 
 
 
Silver lining playbook
Ingen vanlig lovestory film. Handlar om lite halft psykiskt störda Pat som inte har något filter när han pratar utan säger allt som är opassande. Han kommer ut från psyket med inställning att ta tillbaka sin fru men på vägen träffar han Tiffany (spelas av Jennifer Lawrence, som btw alla tycker jag är lik????). Hon är också lite psykisk sjuk och de båda två får ett speciellt band. Jag älskar denna film, lots of wierd moments men också känslofulla.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0