FOLKE

Firade älsklings Felicia som fyllde 18 i helgen! I fredags hade vi middag hemma hos Olivia och sen drog vi på fest, vilket var väldigt roligt! Men det var på söndagen hon fyllde år så då bjöd hon på brunch hemma hos sig. Åhhh vad gott det var, åt så mycket att jag rullade fram.
Grattis igen älsklings Felicia! Du betyder så himla mycket för mig, mer än du kan ana. Du är en sådan vän som alla önskar att man har, och jag är så jävla lycklig över att du finns i mitt liv. Du är en av mina bästa vänner och vi har känt varandra så sjukt länge. Vi har vart med om så mycket tillsammas, många sjuka grejer hahah men det är det som gjort att vi är så nära vänner. Det är så konstigt att vi typ är "vuxna" nu, det känns som det var igår som vi gick överlyckliga Nya Varvetskolan för att få vara med alla i FANTOM.
Men jag är så glad och tacksam för att vi fortfarande håller ihop, och jag har en stark känsla vi kommer göra det hela livet.
assååååå hahahahhahahahaha 
 

Kommentarer
Postat av: Folke

Åhhhhh bästa Thea!!!! <3

2013-01-30 @ 07:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0