KOH LANTA

HEJ!! 
Nu är jag hemma från Thailand och vi har haft det hur underbart som helst! Vi hade jättebra väder de flesta dagarna fast några dagar va det lite kasst med regn och moln men det har ändå vart svinvarmt! Ja usch varför bor man i Sverige egentligen??
Jag har spelat beachvolleyboll nästan alla dagar och det har vart askul och har träffat jättemånga roliga personer.
Det bästa med resan var nog när vi dök. Vi var ute två heldagar med båt och åkte till olika öar och rev där det fanns jättemycket häftigt att se.
Vi avslutade resan med att fira nyår på ett ställe som hette Time for lime. Där va vi ca 50 personer från olika familjer och nästan alla var svenskar. Roligaste var att det var nakna kocken tema och alla killarna skulle laga maten. Därför fick de endast ha kalsonger och förkläde när de stod i köket haha. Sen åt vi av den lyckade maten och drack goda drinkar. Vid halv 12 åkte alla ut i långtale-båtar för att se hela stranden och alla fyrverkerierna. Der var jättefint och speciellt med alla lyktor som skickades upp.
 
Jag hoppas ni har haft det jättebra hemma också och att eran jul och nyår var riktigt lyckat!!!
Kommer lägga upp bilder så fort jag har laddat in dem i datorn. PUSS
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0